סולר – מה מקור המילה

אין תעשייה בלי סולר

 

הסולר הוא אחד מהחומרים החשובים ביותר שקשה מאוד לראות כיצד להסתדר בלעדיו. רובנו נחשפים לסולר בצורה מעטה מאוד כאשר בשימושים פרטיים, מלבד מערכות הסקה מרכזיות, אין לו שימוש. לפעמים אנו מביטים במשאבת הסולר בתחנת הדלק אך קשה לנו להבין עד כמה הוא שימושי. הסולר נוצר בתהליך הזיקוק בשלב הביניים שלו והשימושים הנפוצים שלו הם להסקה בתעשייה ולהנעת רכבים כבדים. יש לו מספר יתרונות על הבנזין בכך שהוא מזהם פחות ודליק פחות ויש כמה עובדות מעניינות לגביו שכדאי לדעת.

סולר – מה מקור המילה ?

 

כדי להבין מדוע הדלק השימושי הזה קיבל את שמו צריך להבין את התהליך בו הוא נוצר. בתהליך זיקוק הנפט יש מספר שלבים כאשר בכל שלב נוצר תוצר אחר. התוצרים מתקבלים לפי נקודת הרתיחה שלהם וכך ניתן ליצור מספר דלקים כמו למשל הסולר והבנזין. הסולר מתקבל בשלב ביניים של זיקוק הנפט כאשר בשלבים שלפניו מתקבלים אתר, בנזין, ממסים אורגניים, קרוסין, שמן פראפין, שמני סיכה, ולבסוף שאריות זפת שמשמות לאספלט.

הסולר מתקבל אחרי הקרוסין ולפני שמן פראפין והוא אחד הדלקים הכי משומשים שנוצרים בתהליך הזיקוק. חלק מהאנשים רואים אותו כתוצר ביניים של הקרוסים. בגרמנית, קרוסין נקרא 'סולרול', או בתרגום חופשי "שמן שמש". בארץ המילה קוצר לסולאר ובהמשך עוות עד לסולר כאשר באות ל' יש סגול ולא קמץ. יש הרבה שמות שעוותו בצורה הזו ואחרי חיפוש מעמיק ניתן להבין את המשמעות כאשר סולר הוא אחד מהם.

אספקת סולר מהמנוסים ביותר בתחום

 

כשמתעסקים עם חומרים מורכבים כמו סולר, שבשימוש לקוי ולא מקצועי עלולים לגרום לבעיות, אי אפשר להתפשר על האיכות של הסולר ולא על הבטיחות בהתעסקות איתו כאשר נדרשת חברה שעומדת בתקנים ובדרישות הכי מחמירות של משרד התחבורה והאנרגיה הסולר מאוד שימושי אך רק כשיש ספק שעומד בזמנים ומאפשר עבודה חלקה ונוחה. אנחנו באס או אס אנרגיה בע"מ מספקים סולר ונפט כבר שנים רבות למבחר רחב ש ל לקוחות במגזר העסקי והמגזר התעשייתי ואם אתם רוצים שירות ברמה הכי גבוהה שיש, פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם.

SOS בוואטסאפ