ההבדלים בין גנרטור העובד על דיזל לגנרטור חשמלי

מחפשים גנרטור באיכות גבוהה? אם כן, תגלו שהאפשרויות המוצעות כיום רבות וטווח המחירים הוא רחב. בחירתו של גנרטור מתחילה בבחינת הצרכים הקיימים, כלומר – לאילו מטרות זקוקים לו. ישנם כאלה המחפשים גנרטור שייכנס לפעולה במקרים של הפסקות חשמל, אחרים רוצים לקחת אותו איתם לדרך, כשהם יוצאים לטבע, לקמפינג על חוף הים וזקוקים למקור חשמל. כך או כך, חשוב להכיר את ההבדלים בין הגנרטורים השונים, בין גנרטור העובד על דיזל לגנרטור העובד על חשמל.

העוצמה של כל אחד מהם

 

אחד ההבדלים הבולטים בין גנרטור דיזל לגנרטור חשמלי הוא מידת העוצמה של כל אחד מהם. הגנרטור החשמלי נחשב, באופן כללי, לפחות עוצמתי מזה העובד על דיזל. ולכן, אם אתם זקוקים לגנרטור חזק יותר בשטח או כזה שיספק לכם מענה עוצמתי יותר במקרה של הפסקת חשמל, בחרו בגנרטור דיזל ולא בחשמלי.

חיסכון בדלק ובכסף

 

הבדל נוסף בין גנרטור דיזל לגנרטור חשמלי בא לידי ביטוי בחיסכון. צריכת הדלק של הגנרטור החשמלי פחותה יותר מהדיזל. גנרטורים חשמליים נחשבים כיום לחסכוניים יותר ולכן אם עלויות הן פרמטר חשוב מבחינתכם, בחרו באפשרות זו. יחד עם זאת, כדאי לכם גם לקחת בחשבון את מחירי הדלק ואם מידת השימוש שלכם בגנרטור. אין ספק שאם אתם צפויים לעשות בו שימוש רב, גנרטור חשמלי יהיה הפתרון הנכון ביותר עבורכם.

רמת העמידות שלו

 

גם כאן, מוביל הגנרטור החשמלי. כאשר משווים בין גנרטור דיזל לגנרטור חשמלי מגלים גם הבדל ברמת העמידות. החשמלי נחשב לעמיד הרבה יותר ואם מחפשים פתרון איכותי לאורך זמן, כדאי לבחור בו. אין הכוונה בהכרח שגנרטור הדיזל שרכשתם (אם בחרתם לרכוש אחד כזה) יתפרק לכם או יתעוררו בו בעיות שונות, אולם, לשימוש רחב ולמשך תקופה ארוכה, גנרטור חשמלי הוא הפתרון המתאים.

העלויות

 

המחיר הוא פרמטר חשוב ומרכזי מאד עבור רבים הבוחנים את האפשרויות השונות ומתלבטים בין גנרטור דיזל לגנרטור חשמלי. גנרטור דיזל, במקרה הזה, נחשב לזול יותר מהחשמלי בדרך כלל, ולכן אם המחיר קריטי עבורכם, כדאי לכם לבחור בו. אולם, לעיתים ההבדלים במחירים אינם משמעותיים וסקר שוק מקדים יכול לסייע בעניין ובמציאת הפתרון בעלות הסבירה ביותר. במקביל, מומלץ לפנות אל המומחים בתחום ולחפש גם מבצעים מיוחדות או הנחות שיכולות להוזיל את הרכישה.

זכרו

 

כדי למצוא את הגנרטור המתאים חשוב מאד תחילה להגדיר את התקציב וגם את הצרכים. הגדרת שני הפרמטרים תעזור לכם למצוא בקלות רבה יותר את הגנרטור המתאים, בין אם זה גנרטור העובד על דיזל ובין אם הוא חשמלי. חשוב להתייעץ עם המומחים המנוסים ויחד איתם לבדוק לעומק את הפתרונות השונים המוצעים כיום בשוק.

 

SOS בוואטסאפ