סולר כל השימושים

בכדי שנוכל לדבר על השימושים השונים שלו, ראשית נבין כיצד בדיוק הוא נוצר

 

הסולר הוא אחד מחומרי הדלק השימושיים ביותר בעולם שבו אנחנו חיים, וסביר להניח שלכל אחד ואחד מאתנו היה בשלב כזה או אחר שימוש מסוים בחומר זה. בכדי שנוכל להבין את השימושים השונים שלו ואת היתרונות שלו בשימושים אלה, כדאי להבין קודם כל כיצד הוא בדיוק מיוצר ומה מאפיין אותו. ובכן, חומר הדלק הזה, הידוע גם בתור החומר הבסיסי בדלק שאנו מכירים בתור דיזל, הוא תוצר של זיקוק נפט, המאופיין כימית בצפיפות גבוהה והצבע שלו הוא כחול אופייני. אחד ההבדלים העיקריים בין חומר זה לבין חומרי דלק אחרים הוא שלא מדובר בחומר שנדלק דרך הצתה אלא דרך לחץ – מה שהופך אותו לבטיחותי יותר במידת מה. מעבר לכך, הוא גם נחשב כחסכוני יחסית בניצול האנרגיה שלו.

על השימושים השונים של אחד מחומרי הדלק השימושיים ביותר בעולם המודרני

 

הסקה – אחד הצרכים הנפוצים ביותר בכל מה שנוגע לשימוש יום יומי וביתי בסולר הוא שימוש שלו לצרכי הסקה – חימום הבית. היתרונות הבולטים של חומר הדלק הזה, שכוללים כאמור בטיחות משום שהוא זקוק ללחץ גבוה בכדי להיות מוצת ולא לחום – הופכים אותו לבטיחותי ביותר גם עבור מערכות הסקה בבתים פרטיים ובדירות. כאשר יש צורך לתכנן מערכת הסקה איכותית בבית, יש צורך לתכנן אותה בצורה הנכונה ביותר מבחינת איכות החימום, מבחינת ניצול חומר הגלם ומבחינת הבטיחות שלה בסביבה הביתית. בכל הפרמטרים האלה, מדובר בשימוש יעיל ביותר.

כלי רכב – ישנם לא מעט כלי רכב המונעים באמצעות סולר, ובדרך כלל מדובר בכלי רכב כבדים יחסית. כך, למשל, ניתן למצוא כלי רכב פרטיים ומסחריים שיש צורך בדיזל על מנת להניע אותם, ומרבית כלי הצמ"ה (ציוד מכני הנדסי) מבוססים על חומר זה בהנעתם. משום כך, ישנם לא מעט מוסדות מקצועיים שזקוקים לאספקה שוטפת של דלק זה באופן קבוע – עבור תדלוק של מלגזות, במות הרמה, מכונות חקלאיות ועוד.

גנרטורים – מרבית הגנרטורים שנמצאים בשימוש יום יומי ומרבית הגנרטורים המשמשים לצרכי חירום במצבים של הפסקות חשמל, מבוססים על הדיזל עבור העבודה שלהם – יש בכך יתרונות רבים מבחינת יעילות העבודה שלהם, האנרגיה שהם מייצרים והחסכוניות היחסית שלהם בניצול דלק. משום כך, עבור תחזוקה שוטפת של גנרטורים ובכדי להבטיח שהם יהיו פעילים בעת הצורך – יש צורך באספקת דלק מתאימה.

אם אתם זקוקים לאספקה של סולר לכל צורך באשר הוא – פנו אלינו

 

אם יש בבעלותכם מערכת הסקה המבוססת על סולר, כלי רכב שזהו הדלק שלו או גנרטור שאתם לוקחים לטיולים – אתם בוודאי צריכים אספקה איכותית של דלק עבורם. השירות של אס או אס אנרגיה מבצע תדלוק שטח מכל סוג ובכל תנאי – רק צרו עמנו קשר ונתאים בדיוק עבורכם את כמות הדלק הנחוצה לכם בזמנים שמתאימים לכם.

SOS בוואטסאפ