שמנים בסיטונאות לציוד כבד, מוסכים ותעשיה

זקוקים לשמנים בסיטונאות לציוד כבד, מוסכים ותעשיה?

לאס. או. אס אנרגיה אקספרס יש את הפתרון המושלם עבורכם: אספקת שמנים באיכות מעולה ובסיטונאות לציוד כבד, מוסכים ותעשיה עד אתר הלקוח במחירים אטרקטיביים במיוחד.

לפרטים נוספים ולהזמנות חייגו 9002*

חברות תובלה, פרוייקטים של בנייה ותשתית וחברות הסעות נזקקות לאספקת שמנים לציוד כבד, למוסכים ולתעשיה על מנת להצליח לספק ללקוחותיהן את השירות המקצועי והמדויק ביותר מדי יום ומדי שעה.

כאשר מדובר על תפעול תמידי של ציוד כבד, מוסכים ותעשייה, אחת מהבעיות הלוגיסטיות הינה זמינות השמנים. ברוב המקרים, מטלה זו גוזלת זמן יקר וכסף רב, שכן מפעילי ציוד כזה אינם בנויים לוגיסטית לתת שרותי שימון. כדי לפתור את בעיית חוסר זמינות אמצעי השימון, הם נאלצים להשבית פועל לשעות רבות מעבודתו. ברוב המקרים פועל זה מבזבז את כספו על נסיעות סרק לתחנות דלק המצויות בסביבה, שם הוא משלם במזומן, וכל זה רק כדי ליצור רצף תפעולי במקומות השונים בהם מופעלים גנרטורים, מנופים, מכונות קידוח וכיוצא בזה.

חברת אס. או. אס. אנרגיה אקספרס בע"מ גאה להציג פתרון מהפכני, חסכוני ופשוט לשימון של ציוד כבד, למוסכים ולתעשיה

אספקת השמנים מתבצעת על ידי צי של משאיות חלוקה חסכוניות: אנחנו מעמידים מערך שירותי אספקת שמנים באריזות שונות, ניתן להזמין בצוברים, בקוביות של 1000 ליטר, 200 ליטר, פחים של 18 ליטר ובג'ריקנים של 5 ליטר, לטובת ציוד כבד, מוסכים ותעשייה, שנהנים מאספקת שמנים זמינה, בכל כמות ובכל שעות היממה.

אנו מתמחים בהקמת קווי חלוקה יעילים שמגיעים עד אלייך! קווי החלוקה מותאמים לצרכיך המדויקים, וחוסכים עשרות נסיעות סרק, שעות מתות ועלויות השבתת פועלים – מה שתורם לך תרומה ישירה ליצירת רווח תפעולי חיובי מכל עבודה ובכל סדר גודל.

שירותי אספקת שמנים

השירות ניתן על בסיס יומי, בכל כמות שאתה צריך. החלוקה אמינה (אינה נתונה לניצול על ידי נהגים), מבוצעת בעזרת תעודות משלוח ממוחשבות (המודפסות מקומית וגם נשלחות חודשית בצורה מרוכזת) ואינה מצריכה תשלום בכסף מזומן.

השירות כדאי ומשתלם – לכל הציוד הכבד או במוסכים ובתעשייה הפזורים ברחבי המחוז וזקוקים לאספקת שמנים בכל כמות.

אס. או. אס אנרגיה אקספרס לשירותכם

חברתנו מתחייבת לספק שירות מקצועי, מהיר ואמין לכל לקוחותיה.

לנוחותכם – התשלום עבור שירותי אספקת השמנים מתבצע באמצעות תעודות משלוח ממוחשבות המודפסות ונשלחות בצורה מרוכזת מדי חודש, כך שלא נדרש תשלום במזומן.

להזמנת שירותי אספקה של שמנים לציוד כבד, מוסכים ותעשיה פנו אלינו עוד היום בטל' 9002* וסולר איכותי כבר בדרך אליכם.

SOS בוואטסאפ