טיפול ואחזקה במערכת הסולר לגנרטורים

מה משותף לועדי בתים פרטיים משותפים וחברות ניהול נכסים של מגדלי מגורים או מגדלי משרדים ?

גם הם וגם הם נידרשים אחת לשנה לטפל ולרענן את מערכת הסולר של הגנרטור.

מערכת הסולר לגנרטור דיזל זקוקה לטיפול שנתי:

• שאיבת הסולר הישן
• ניקוי המיכל
• בדיקת תקינות צנרת הסולר
• החלפת פילטר סולר
• מילוי סולר חדש
• נטילת דגימה
• הנפקת תעודת מעבדה מוסמכת על תקינות הסולר

כיצד פועלת הסקה מרכזית? – ההסקה פועלת על ידי חימום הדרגתי של נוזל, בדרך כלל מים או שמן, בתוך תנור חימום מיוחד המבוסס על חומרי דלק שונים. לאחר חימומו, הנוזל מועבר בצינורות חמים לעבר אזורים שונים בבית. הצינורות יכולים להיות מפוזרים במקומות שונים: מתחת לרצפה כמערכת חימום תת רצפתית, בניקוז למבנים דמויי רדיאטור או בתוך הקירות. בזכות פיזור הצינורות, החימום במערכת הסקה ביתית הוא אחיד ונעים במיוחד.

על אילו דלקים מבוססת ההסקה? – קיימים הרבה סוגים של מערכות הסקה, כאשר דרכי החימום המרכזיות הן חימום באמצעות חשמל, סולר, נפט או גז. חימום באמצעות סולר הוא הנפוץ ביותר כיוון שהוא הפשוט ביותר לשימוש ולהתקנה והחום שהוא מעניק הוא נעים ואחיד מאוד. מערכות חשמליות נחשבות גם כן ליעילות, אך הן מועדות יותר לתקלות ממערכות אחרות. חימום בגז נחשב ליקר, אך הוא ידידותי מאוד לסביבה וחוסך כסף בטווח הארוך.

האם זה באמת חוסך כסף? – לעומת שימוש במזגן, כל סוגי ההסקה המרכזית חוסכים לנו כסף. אמנם קניית סולר תלויה במחיר הדלק שאינו בהכרח זול בישראל, אך זהו עדיין עניין זול מאוד ביחס לחימום הבית במזגן, במיוחד בהתחשב בכך שהחימום הוא יעיל יותר. הסקה מרכזית הפועלת באמצעות חשמל או גז נחשבת לחסכונית גם כן.

מה חשוב לדעת על התקנה של מערכות הסקה? – ההתקנה של מערכות הסקה מתבצעת באמצעות אנשי מקצוע שבוחנים את מבנה הבית ואת התשתיות שלו. אנשי מקצוע מנוסים ואיכותיים יודעים להתאים את סוג ההסקה המתאים ביותר עבור הבית. ההתקנה יכולה לארוך זמן מה, אפילו מעל שבוע, אך בסופו של דבר מדובר בתהליך משתלם וכדאי שמסייע לכם לעבור את החורף בצורה החמה ביותר.

צריכים סולר או נפט להסקה? אס או אס פה בשבילכם

חברת אס או אס אנרגיה היא מומחית במכירת סולר המתאים למערכות הסקה. אנו מעניקים שירות אדיב ומהיר תוך הקפדה על שמירה על טווח מחירים משתלם. אם אתם רוצים חורף חם ונוח לכיס, פשוט פנו אלינו כעת.

SOS בוואטסאפ