תדלוק בכל תנאי שטח ובחניונים תת קרקעיים

ייחודי וחדש ! תדלוק בכל תנאי שטח

אס או אס אנרגיה גאה להציג פתרון תידלוק ייחודי שמאפשר תידלוק רכבים ומכונות בכל תנאי שטח. בעזרת צי של משאיות קטנות בעלות הנעה של 4 על 4 – אנחנו מסוגלים להגיע לכל מקום בארץ לחילוץ ותידלוק של כל סוגי הרכבים והמכונות

התקשרו *9002 או לחצו כאן לחיוג מהיר מטלפון סלולרי

המשאיות מסוגלות לתדלק בכל תוואי שטח ובתנאים קשים במיוחד – והן זמינות 24 שעות ביממה.
הנהגים של אס או אס אנרגיה עוברים הכשרות בחילוצים ונהיגת שטח, ומנוסים מאוד בכל הקשור לחילוץ בתנאי שטח קשים ומסוגלים לחלץ כל רכב או מכונה .

תידלוק בחניונים תת קרקעיים

תידלוק בחניונים תת קרקעיים מתבצע בעיקר עבור גנרטורים לשעת חרום של ביניינים משותפים ובינייני משרדים, המזינים בין היתר מערכות כיבוי אש (ספרינקלרים) שבזמן חרום (שריפה או רעידת אדמה) תלויים באספקת חשמל סדירה.

מערכות החרום פועלות בכוחות עצמן ומופעלות על מנועי דיזל וסולר. ברוב המיקרים מערכות החרום הללו ממוקמות עמוק בתוך חניון הביניין, כדי למנוע פגיעה כתוצאה מהנזק שגרם למקרה החירום, ויוכלו לשמש גיבוי בשעות קריטיות אלו. תידלוק מערכות אלו מהווה אתגר אמיתי בשל מגבלות גובה בחניון המונעות ממשאיות רגילות גישה לתידלוק. חברת אס או אס אנרגיה זיהתה את הצורך האמיתי של תידלוק במקומות עם גישה מוגבלת, ויצרה מכליות נמוכות במיוחד המיועדות להכנס ממש לתוך עומק החניון ולתדלק את מערכות החרום ללא שום בעיה.

התקשרו *9002 או לחצו כאן לחיוג מהיר מטלפון סלולרי

 

SOS בוואטסאפ