מחיר סולר להסקה

העלות של סולר נקבעת לפי פרמטרים שונים ואובייקטיביים שאותם כדאי להכיר לפני שמפעילים מערכת הסקה. עם זאת, המחיר הוא לא הפקטור היחיד שקובע כי חשוב שהסולר יהיה איכותי ומזוקק ברמה גבוהה

סולר הוא תוצר של תהליך זיקוק המתבצע באחד מבתי הזיקוק הנמצאים בישראל. עם זאת, במקור מדובר על נפט שמגיע בייבוא מחו"ל. בגלל הצורך לייבא את הנפט ולספוג עלויות שינוע, שיווק ומיסוי, קיימים פערי מחירים של עשרות אחוזים בין סוגים שונים של סולר.

את ההבדל בין המחירים של הסולר ניתן לראות בשימושים שונים: החל מהמחיר של סולר להסקה לעומת סולר לתעשייה ועד סולר לתחבורה לעומת בנזין. עם זאת, ניתן גם להיכנס אל עובי הקורה ולראות פערי מחירים מסוימים בתוך כל קטגוריה. כפועל יוצא מכך, לא נדיר לקבל הצעת מחיר מסוימת על סולר להסקה ביתית בפערים גבוהים מאשר הצעת מחיר על סולר דומה מחברה אחרת.

מה משפיע על המחיר של סולר להסקה?

העלות של סולר להסקה אינה קבועה אלא דינאמית. הסיבה לכך היא שקיימים גורמים שונים שמשפיעים על המחיר של הסולר. הנה לדוגמא חלק מהם:

א. מרחק השינוע – אנשים פרטיים שרוצים להזמין סולר להסקה צריכים להביא בחשבון את מרחק השינוע. ככל שגרים רחוק יותר מאזור המרכז או מבתי הזיקוק שנמצאים בחיפה ובאשדוד, כך עלויות השינוע עלולות להיות גבוהות.

ב. רמת הזיקוק – עלות סולר להסקה נקבעת מטבע הדברים גם לפי רמת ואיכות הזיקוק. מצד אחד, זיקוק איכותי מעלה את המחיר ומחייב את לקוחות הקצה ואת האנשים הפרטיים לשאת בהוצאות. מצד שני, עדיף לשלם עוד כמה שקלים לכל ליטר סולר איכותי מאשר לספוג נזקים בריאותיים או כשלים במערכת ההסקה עצמה בגלל סולר לא מספיק מזוקק.

ג. כמות הסולר שמזמינים – סולר להסקה מזמינים בליטרים. ככל שמזמינים כמות גדולה יותר, כך המחיר לכל ליטר יורד. אם רוצים לחסוך בהוצאות ויודעים בוודאות שנמשיך למשל להשתמש בסולר גם בעונה הקרה הבאה, לא אמורה להיות בעיה לרכוש כמות גדולה יחסית ולאחסן את הסולר בבטחה.

לא רק המחיר חשוב!

הטעות הנפוצה היא לבחור סולר להסקה רק לפי המחיר. בפועל, אם משווים בין חברות שונות שהתפקיד שלהן הוא לספק סולר עד לבית הלקוח, לתעשייה או לשימושים שונים, צריך לעשות את זה לפי עוד כמה שיקולים.

ראשית, כדאי לבדוק כמה שנות ניסיון יש לכל ספק סולר והאם הוא מכיר את התחום ומתמחה בו. שנית, רצוי לקבל המלצות מלקוחות מרוצים. המטרה כאן היא לאסוף המלצות על ספק סולר שניתן לסמוך עליו, כדי לא להיתקע ברגע האחרון בלי אספקה של סולר לחימום הבית. בנוסף, אפשר להשתמש בהמלצות לצורך השוואת מחירים.

העלות המשתלמת מבית אס או אס אנרגיה בע"מ

חברת אס או אס אנרגיה בע"מ מציעה לך לחסוך זמן, הוצאות ודאגות עם הזמנת סולר להסקה עד פתח הבית. אנו משווקים את כל סוגי הסולר לשימושים שונים ומרכזים עבורך את התשובות תחת קורת גג אחת. פנייה אלינו משמעותה העברת האחריות לידיים מקצועיות, כמו גם התנהלות מול חברה אמינה שיש לה ניסיון מוכח.

הזמנת סולר דרכנו תאפשר לך להפעיל מערכות הסקה בראש שקט. בנוסף, אנו חוסכים עבורך בהוצאות מיותרות על ידי הצעת מחיר בהתאמה אישית. אז אם ברצונך להצטרף אל משפחת הלקוחות המרוצים של אס או אס אנרגיה בע"מ, כל שעליך לעשות הוא להשאיר פרטים באתר או לשוחח איתנו בטלפון. נשמח לעמוד לרשותך!

SOS בוואטסאפ