תדלוק והשכרת גנרטורים

חברת אס או אס אנרגיה שמחה לבשר על שיתוף פעולה בלעדי עם חברת פ.ק. אלקטרה בתחום תדלוק והשכרת גנרטורים
עכשיו תוכלו לקבל מענה מעולה ממקור אחד חזק – אס או אס אנרגיה – שמאפשרת לכם להשכיר גנרטור איכותי מבית פ.ק. אלקטרה – וגם מספקת את התידלוק הזמין והאיכותי אליו כבר התרגלתם לקבל מאיתנו.

חברות וארגונים גדולים עושים שימוש בגנרטור פרטי המותקן במבנה, ומיועד לספק מענה במקרים של תקלות והפסקות חשמל, במטרה להבטיח המשכיות שוטפת של פעילות הארגון לצד אבטחה של המידע ההופך לפריץ ומועד
לאובדן בניתוק ממושך ממקור חשמל.

מוסדות ציבוריים, תעשיות ביטחוניות, בתי מלון, תעשיות מידע ומחשוב ואפילו אתרי בניה (שבשלבים הראשוניים של הבניה לא זוכים לחיבור סדיר לחשמל) זקוקים לרשת הביטחון והאנרגיה שמספק גנרטור, כאשר רכישת הגנרטור תתבצע על פי פרמטרים של גודל, אנרגיה, ניידות, סוגי חיבורים ופרמטרים רלוונטיים נוספים.

אספקת סולר לגנרטורים הוא צורך קבוע של כל אלה, במטרה לזכות בכוח ובאנרגיה הנדרשים לפעולתם המאסיבית.

זמינות אמצעי התדלוק

 

כאשר מדובר על תפעול תמידי של גנרטורים ומנופים, הבעיה הלוגיסטית מספר אחת הינה זמינות אמצעי תדלוק. ברוב המקרים, מטלה זו גוזלת זמן יקר וכסף רב, שכן מפעילי ציוד כזה אינם בנויים לוגיסטית לתת שרותי תדלוק. כדי לפתור את בעיית חוסר זמינות אמצעי התדלוק, הם נאלצים להשבית פועל לשעות רבות מעבודתו. ברוב המקרים פועל זה מבזבז את כספו על נסיעות סרק לתחנות דלק המצויות בסביבה, שם הוא משלם במזומן, וכל זה רק כדי ליצור רצף תפעולי במקומות השונים בהם מופעלים גנרטורים, מנופים, מכונות קידוח וכיוצא בזה.

במטרה לייעל את השירות ולספק מעני לוגיסטי נוח ופשוט, החוסך בכוח אדם ובמנגנון המאפשר מעקב ושליטה בהוצאות חברת אס. או. אס. אנרגיה אקספרס בע"מ גאה להציג פתרון מהפכני, חסכוני ופשוט לשירותי תדלוק גנרטורים ומנופים.

 

חברת אס.או.אס אנרגיה אקספרס בע"מ מספקת מענה שירותי ומקצועי

 

בעבור חברות לניהול נכסים, וועדי בניינים משותפים, מבנים ארגוניים ותעשייתיים ומבנים מסחריים. החוק בישראל קובע כי כל בניין הנושא שתים עשרה קומות ויותר מחויב באחזקת גנרטור פעיל ומתוחזק הזמין לתת מענה של אספקת חשמל ואנרגיה בעת הצורך. חברתנו ערה לצורך הבטיחותי והתפעולי של לקוחותינו ממגוון תחומי השירות והעשייה, ומספקת בעבורם

אספקת הסולר מתבצעת על ידי צי של משאיות חלוקה חסכוניות: אנחנו מעמידים מערך שירותי תדלוק נייד, זמין, חסכוני ויעיל לטובת מפעילי גנרטורים ומנופים, שנהנים מתדלוק זמין, בכל כמות ובכל שעות היממה.

אנו מתמחים בהקמת קווי חלוקה יעילים שמגיעים עד אלייך! קווי החלוקה מותאמים לצרכיך המדויקים, וחוסכים עשרות נסיעות סרק, שעות מתות ועלויות השבתת פועלים – מה שתורם לך תרומה ישירה ליצירת רווח תפעולי חיובי מכל עבודה ובכל סדר גודל.

שירותי תדלוק

 

השירות ניתן על בסיס יומי, בכל כמות שאתה צריך. החלוקה אמינה (אינה נתונה לניצול על ידי נהגים), מבוצעת בעזרת תעודות משלוח ממוחשבות (המודפסות מקומית וגם נשלחות חודשית בצורה מרוכזת) ואינה מצריכה תשלום בכסף מזומן.

הקלות והנוחות שבקבלת אספקת סולר לגנרטור, בכל גודל ולכל מטרה, הופכת את העבודה השוטפת לרציפה, ללא הצורך לעסוק בכל מה שאינו מניב כסף באופן ישיר- מטרה וערך בעבור כל ארגון, חברה ועסק.

אחד האתגרים הקיימים בתחום אספקת סולר לגנרטור הוא היכולת לספק סולר למכשירי גנרטור המצויים בחניונים תת קרקעיים ובמבנים בעלי תקרה נמוכה, בשל מגבלות כניסת משאיות בעלות גוף גבוה, או הנושאות ציוד המורם לגובה.

חברתנו מספקת בין השאר גם שירות אספקת סולר לגנרטור באמצעות מכלית נמוכה במיוחד הזוכה לנגישות גם בחניונים תת קרקעיים ובמקומות בעלי תקרה נמוכה, וזאת מתוך ההבנה כי את הסולר יש לשנע אל הגנרטור בכל תנאי, ולא הפוך.

זמינות הגנרטור ותפקודו בזמן אמת

 

חשובה מאוד הן לצרכי הבטיחות של הארגון והמבנה והן לצרכים נוספים שלו על פי סוג פעילותו ותפקודו. הפסקות חשמל אינן תירוץ להשבית פעילות מסחרית בקניון, להקפיא פעילות של מוקדי שירות ומכירה או להשבית מכונות בתחום התעשייה. התרבות הארגונית והתעשייתית של המאה העשרים ואחת מחייבת רצף של עבודה ועשייה ללא מגבלות והפרעות, ואחזקת גנרטור איכותי ומתוחזק, וחשוב לא פחות מכך בצריכת דלק מלאה שתאפשר את פעולתו לאורך זמן, הם כלי חשוב לקיום תרבות ועשיה זו.

חברתנו עומדת לרשות מוסדות, ארגונים ופרטיים, בשירות מעולה, אדיב והוגן של אספקת סולר לגנרטור, לכל סוגי הגנרטורים, ובפריסה ארצית רחבה. אנו מספקים מנגנון יעיל הכולל הזמנות, שינוע, תדלוק ותפעול, במערכת תשלום אחידה, מוסדרת ושקופה למעקב ובקרה של כל גורם בארגון.

חברת אס.או.אס אנרגיה אקספרס בע"מ מספקת שירות מעולה, תוך היכרות יסודית עם צרכי התעשיות השונות, ובהתאמה מלאה לצרכי לקוחותינו.

השירות כדאי ומשתלם – מרמת הגנרטור הבודד ועד לצי של גנרטורים, מנופים ומכונות קידוח הפזורים ברחבי המחוז וזקוקים לתדלוק זמין ואיכותי.

SOS בוואטסאפ