תדלוק לקבלני עפר ותשתית

מדי יום קבלני עפר נתקלים בדרישות חוזרות ונשנות של לקוחות מזדמנים לשנע ולהפעיל ציוד כבד, אך לתקופות קצרות. כדי לתת מענה לצורך זה, הקבלן נאלץ לפתור את בעיית חוסר זמינות אמצעי התדלוק, וברוב המקרים מבזבז את כספו על נסיעות סרק לתחנות דלק המצויות בסביבה (אם ישנן כאלה), שם הוא משלם במזומן. עניין זה יוצר בעיות לוגיסטיות קשות, שהופכות עסקאות רבות שכאלה לעסקאות לא רווחיות. כמו כן, כלים כבדים, שאינם ברי שינוע, זקוקים לפתרון תדלוק בשטח – מה שמצריך את הקבלן להתקין צובר סולר, עם כל המשתמע מכך.

בעיה נוספת נוצרת כאשר מדובר בפרויקטים ארוכי טווח. הקמת חוות תדלוק לכלים הכבדים משמעותה התקנה של צובר סולר גדול, וכן מילוי הצובר בסולר יקר ערך בסכומים של עשרות אלפי שקלים. עניין זה מוכר וידוע, וגורר גורמים פליליים להשקיע זמן באיתור צוברים כאלה כדי לגנוב סכומים כבדים מדי יום. כדי לפתור בעיה זו של גניבת סולר, הקבלן משקיע סכומים כבדים על שמירה רצופה במקום, וגם זה אינו פותר את מכת הגניבות הקטנות ("קומבינות") במלואה. אלו לעיתים אפילו מתבצעות על ידי השומרים עצמם(!), כאשר לרוב אין לקבלן שום דרך לדעת שגניבות כאלו מתרחשות גם אצלו מתחת לאף.

חברת אס. או. אס. אנרגיה אקספרס בע"מ גאה להציג פתרון מהפכני, חסכוני ופשוט עבור תדלוק לקבלני עפר ותשתית

אספקת הסולר מתבצעת על ידי צי של משאיות חלוקה חסכוניות: אנחנו מעמידים מערך תדלוק נייד, זמין, חסכוני ויעיל לטובת קבלני עפר, פיתוח ותשתיות – שנהנים מתדלוק שמגיע עד אליהם!

התדלוק מגיע בכל תנאי שטח, בכל שעות היממה, ובכך חוסך עשרות נסיעות סרק ועלויות שמירה מאמירות, וכן תורם תרומה ישירה ליצירת רווח תפעולי חיובי מכל עבודה, ובכל סדר גודל.

השירות ניתן על בסיס יומי, בכל כמות שאתה צריך. החלוקה אמינה (אינה נתונה לניצול על ידי נהגים) והינה מבוצעת בעזרת תעודות משלוח ממוחשבות (המודפסות מקומית וגם נשלחות חודשית בצורה מרוכזת). כמו כן, החלוקה אינה מצריכה תשלום בכסף מזומן – עניין שפותר לך את כאבי הראש, כשמדובר בהחזקת ובשמירת כסף מזומן לצורכי תדלוק.

השירות כדאי ומשתלם – מרמת הכלי הבודד ועד לצי כלים כבדים הזקוקים לתדלוק זמין ואיכותי.

SOS בוואטסאפ