תדלוק מלגזות ובמות הרמה

בקרב רבים הנמצאים בלבטים בנוגע לסוג במת ההרמה או המלגזה המתאימים ביותר עבורם, ניתן למצוא את נושא התדלוק מככב במערכת השיקולים.

לרוע המזל, פעמים רבות מתוך אמונה בכך שמדובר בפעולה מסורבלת מאוד, רבים מהמתלבטים מחליטים בסופו של דבר לרכוש מלגזה או במת הרמה חשמלית ולסגור עניין.

אם גם אתם נמצאים כיום בלבטים בנוגע לסוג הציוד המתאימים ביותר עבורכם, אנחנו שמחים לבשר לכם שכיום כל הנושא של תדלוק מלגזות ובמות הרמה לא צריך להוות מרכיב במערכת קבלת ההחלטות. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שחברת אס או אס אנרגיה אקספרס בע"מ מציעה שירותי תדלוק מקצועיים ללא תחרות הן עבור מלגזות והן עבור במות הרמה.

מה יש לבדוק כאשר מתעניינים בנוגע לשירותי תדלוק מלגזות ובמות הרמה?

להלן כמה נקודות חשובות שיש לתת עליהן את הדעת כאשר באים במגע עם חברה המספקת שירותי תדלוק מלגזות ובמות הרמה:

    • קווי החלוקה של החברה – אחת הנקודות הבסיסיות ביותר שעליכם לברר בנושא זה היא באילו נקודות עובר קו החלוקה של החברה. שימו לב – ישנן חברות שפשוט לא מספקות שירות לכל חלקי הארץ ולכן חשוב לברר מהם אזורי השירות של החברה בשלב מוקדם ככל האפשר בהתקשרות. מומלץ כמובן לאתר חברה המספקת את השירות באזורכם שלא תדרוש תשלום נוסף עבור ההגעה לנקודת התדלוק.
    • שנות ניסיון בתדלוק שטח – לאור העלייה בביקוש לשירותי תדלוק בשטח, התרחשה בשנים האחרונות מטבע הדברים גם עלייה בהיצע בתחום זה. אי לכך, ניתן למצוא כיום לא מעט חברות הפועלות בשטח זה, שלא מחזיקות בניסיון ובידע הדרושים. לאור זאת, מומלץ תמיד לשאול את נציגי החברה כמה שנים עוסקת החברה בתחום.
    • המלצות מלקוחות קודמים  – כל אחת מהחברות הפועלות בתחום זה תשמח לספר לכם על הלקוחות שמולם עבדה בעבר ועל הלקוחות עבורם היא מספקת שירות בהווה. עם זאת, העובדה שהחברה סיפקה שירות ללקוח חשוב, לא מספרת לכם את כל התמונה כולה. הכוונה היא לכך שקיימת אפשרות שהחברה סיפקה שירות לגוף מסוים במשך תקופה מסוימת ובסופו של דבר נפרדו דרכיהם מכיוון שהלקוח לא היה מרוצה מטיב השירות שניתן לו. זוהי הסיבה שבגינה מומלץ תמיד להתרשם מהמלצות של לקוחות קודמים. כמו כן, ניתן כמובן לבקש לבקר באתרים שבהם מספקת החברה שירות על מנת להתרשם במו עיניכם מההתנהלות בשטח.
  • רמת הזמינות  – במקרים רבים מאוד רמת הפניות והזמינות היא מה שמכריע בסופו של דבר את הכף לטובת חברה מסוימת. מאחר שלא אחת ישנו צורך בתדלוק חירום, מומלץ תמיד לעבוד מול חברה מקצועית, המספקת שירותי תדלוק מסביב לשעון, שבעה ימים בשבוע.
    לקבלת פרטים נוספים אודות תדלוק מלגזות ובמות הרמה, אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום עם אנשי המקצוע המומחים של חברת אס או אס אנרגיה אקספרס בע"מ בטלפון מספר 9002* וכן באפשרותכם להשאיר את הפרטים שלכם בטופס "צור קשר" באתר ונציגי השירות של החברה ישובו אליכם בהקדם.

SOS בוואטסאפ